TY - BOOK AU - پیٹریکا میکلیگن--کرسٹونیل AU - انجم، ریاض محمود TI - انتظامی معاملات کے راہنما اصول U1 - 658 پ ی ٹ 2008 PY - 2008/// CY - Lahore PB - Book Home KW - Management N1 - حصّہ اوّل: شراکت کا دور: (پہلا باب):جزوی شراکت۔ ناکامی کی وجوہات، (دوسراباب): تحکم اوراختیاراتی جبر پر مبنی نظام کی ناکامی اوراس سے اجتناب، (تیسرا باب): شراکتی نظام۔ مشکلات ومسائل۔ (حصہ دوم: مرتکز معیار): پہلا باب: انتظامیہ کی طرف سے ارتکاز معیار پر مبنی رحجان ۔ وجوہات ، (دوسراباب): کاروباری سرگرمیوں اور مراحل میں بہتری کی خاطر ارتکانہ توجہ کے لیے منصوبہ بندی۔ (چوتھا باب): کاروباری سرگرمیوں اور مراحل میں بہتری پر مبنی تبدیلیوں کے لیے عملی اقدامات۔ (پانچواں باب): بہتری پر مبنی تبدیلیوں کے دوران ثابت قدم رہیے۔ (حصّہ سوم): گاہک کے ساتھ گہرے اور بے تکلفانہ تعلقات): پہلا باب: گاہک کے ساتھ گہرے اوربے تکلفانہ تعلقات ،نوعیت اور فوائد (دوسرا باب): طمانیت۔ فریب اور دھوکہ۔۔ (تیسرا باب): گاہک کے ساتھ گہرے اور بے تکلفانہ تعلقات ۔ عزم صمیم، (حصہ چہارم): بحرانی حالات میں انتظام وانصرام ۔۔ مستعدی وتیز رفتاری: (پہلا باب): پہلے دن سے بحران کاآغاز ۔۔ کیوں؟ (دوسرا باب): تباہ کن اور کامیابی کاباعث بننے والے بحرانی حالات۔۔ نامعلوم فرق۔ (حصّہ پنجم: خود شکست ادارے): پہلا باب: خود شکست ادارے۔۔ عملی اقدامات (دوسرا باب): خود شکستگی کے عناصر، (حصّہ ششم: بین الاقوامی برتری وفضیلیت): پہلاباب: بین الاقوامی انداذ فکر اور بصیرت کی اپنائیت، (دوسرا باب): باہمی ذاتی مہارت کا حصول، (حصّہ ہفتم): تبدیلی لانے کےلیے ذمہ داری کا اہتمام: پہلا باب: کارکردگی کے مظاہرے اور تبدیلی کے عمل کےلیے افراد کا انتخاب، "بدولی اورہچکچاہٹ" کے ذریعے افراد کی تربیت۔۔ (دوسراباب): قیادت: تبدیلی کے لیے حوصلہ ، تحریک اورلائحہ عمل۔ ER -